Empa<3

Emelie, du ska aldrig tveka att berätta saker för mig, jag hatar att se dig ledsen så du vet, Om nån enda jävla unge eller nåt bara ens rör dig så jävlar, så kommer den ångra allt den gjort i sitt liv!
För jag ställer alltid upp för dig. För du är min Blodsyster, tillochmed mer en de. De går inte ens att förklara. Jag älskar dig mer en nått annat. Så lova mig en sak? BERÄTTA ALLT FÖR MIG! Du vet att jag alltid ställer upp, jag skyddar dig med mitt liv.
Emelie, du ska aldrig tveka att berätta saker för mig, jag hatar att se dig ledsen så du vet, Om nån enda jävla unge eller nåt bara ens rör dig så jävlar, så kommer den ångra allt den gjort i sitt liv!
För jag ställer alltid upp för dig. För du är min Blodsyster, tillochmed mer en de. De går inte ens att förklara. Jag älskar dig mer en nått annat. Så lova mig en sak? BERÄTTA ALLT FÖR MIG! Du vet att jag alltid ställer upp, jag skyddar dig med mitt liv.
/Ellen♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Så gulliga ni är mot varandra!

Fin header :p

2011-07-27 @ 17:46:15
Postat av: Emilia

tack för att du får mig till bättre självförtroende!

Jätte fin header dära! :)

2011-07-27 @ 17:47:52
Postat av: Ellen♥

Frida, sv : Haha ^^ Tack :DD



Emilia, sv: Ehum, okey, varsegod antar ja :p

Tack :DDD

2011-07-27 @ 17:50:40
URL: http://kusinernabest.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack vi är dom bästa kusinerna som finns !!

2011-07-27 @ 19:21:28
Postat av: Ellen ♥

Emelie, sv: OM VI ÄR?!

2011-07-28 @ 12:46:13
URL: http://kusinernabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0