De var ju super bra.

Hej alla!
Har äntligen lixom blivit helt fucking glad!
Men ändå inte, jag kunde ha följt med Rojin och Nicole till Veddesta och shoppat, men jag bah " nej jag kan inte, jag ska få besök av min kusin Emelie (hon jag delar blogg med) och Johannes o kanske  Linus"
Mennej, dom bah " nej de går inte jag (johannes) o Linus ska till stockholm o köra nånting."
jag bah" jahapp.."
SÅ a, jag kunde ha följt med Rojin och Nicole.. Fyfan, aja, vi åker nästa helg ist :D
Men vad har ni gjort idag?
Själv har jag bara varit hemma, inte gjort så mycke.
Faktiskt så längtar jag tills jag ska sova ^^ Vill bara drömma osv. ;)
Men iaf, är kommer veckan som den ser ut just nu.
· Måndag: Vara med Emma Dennis, o ja hon heter Dennis i efternamn, nåt problem? dra då.
· Tisdag: vet inte, antingen vara hemma, eller fråga nicole om hon o jag kan göra nåt.
· Onsdag: jag e inte säker, nu kanske jag låter som värsta pluggisen men måste plugga då xd har lixom Prov..
· Torsdag: Vet inte, pluugga ännu mer? xd
· Fredag : Haft Prov och vill nog bara åka hem.. :3
· Lördag: Åka med Rojin o Nicole till nånstans xd
· Söndag: Bara slappa antar jag, de e ju lixom söndag då? dah.
Men a, har inget att skriva om, e nog mest förbannad på nån jävla horunge, och de skrev jag igår, jo tack, jag vet.. Så om ni undrar så kan ni läsa inlägget som var innan.
Men kommer bjuda på en bild, ser ut som en gorilla där, men endå. Ni får nöja er med den.
See Yaah!
/Ellen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0