jävla fucking skit.

Hej alla!
Jag e på jävligt dåligt humör -.-
Nån jävla horunge som bara leker. En jävla bitch e hon. Jag hatar henne, snälla stryp dig själv, eller vänta, jag kan nog hjälpa dig, du har säkert ingen hjärna för att kunna veta hur man gör..
Fett cp de här inlägget blev :ss
Men a, jag e på så dåligt hunör som sagt. Jag bara lixom, AA>AAAAHG!
Blir galen, bara en jävla fjortis som går runt i bah " ah , men jag e lixom snyggast, alla bara älskar mig, alla vill vara med mig."
Hahah, B U L L S H I T !
INGEN TYCKER DE, ELLER VILL VARA MED DIG! JÄVLA HORUNGE!
tro inte att jag kommer att förlåta dig i första taget, visst, jag kommer väl snacka med dig ibland, men jag tänker fan heller förlåta dig just nu.
Du vet att jag mår dåligt, så beter du dig som värsta bitchen, och bah " ah, men ellen osv."
sånna falska som du gör mig illamående.
Jag tänker inte slösa de här inlägget på att skriva hur arg jag är, men a , just telling you the truth.
Menmen, på månda så ska jag äntligen vara med Emma! Sötnosen min :*
Idag så ska jag nog bara slappa... Jag vet inte så mycke.
Jag tycker att d ehär inlägget e helt fucking onödigt.
Menmen, aa, har nog inget mer att säga xd
Men a , vi ses.
( en bild på mig och Nicole Dahl. käcka in hennes bogg --> HÄR)
-Älskar dig bästevän.
See Yaah! / Ellen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0